Sover hos Manduu

Blev en helt random kväll, men slutade bra ! :) Drog ner till Berga&träffade Ellen,Kring,Ella & alla berga kidzen, allt var stelt & fanns inget att göra så jag tog tåget till Täby, Max gullungen fick möta mig,vi gick runt lite & snackade på en massa om allt möjligt sen kom Rissler&Martell, var med dom några timmar sen blev det trubbel med att komma hem så Amanda  gusse sa att jag kunde sova hos henne :* Så nu är jag här & vi har supermys,längtar ihjäl mig tills imorgon dock! Först cupcakes & kista med Mandu&Juliah sen på kvällen träffar vi boysen,Rissler,George&Martell+Maxiboy, så sover vi alla hos honom :*


Kommentarer
carro

suuperbra blogg, ni är hur fina som helst, kolla era leenden på headern! jättesöta!

2012-02-26 @ 02:02:35
URL: http://christensens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0